Przejdź do treści
  • STAŁA WSPÓŁPRACA
  • STRONA WWW
  • OFERTA KAMPANIA
  • SKLEP
  • BLOG
  • KONTAKT
UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ
  • STAŁA WSPÓŁPRACA
  • STRONA WWW
  • OFERTA KAMPANIA
  • SKLEP
  • BLOG
  • KONTAKT
UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ

O czym pisać w newsletterze, aby był czytany

  • przez Agnieszka
  • 17 marca 202019 grudnia 2021

O tym dlaczego warto prowadzić newsletter, kiedy oferujesz produkty online pisałam już wcześniej. Jeżeli jeszcze nie czytałaś/eś to koniecznie zapoznaj się z linkiem: 5 powodów, dla których warto posiadać newsletter. A co w przypadku, kiedy nie do końca wiesz, o czym możesz pisać w swoich listach do czytelników? Przygotowałam mała podpowiedź, która może okazać się bardzo pomocna w planowaniu strategii mailingowej.

Maile rozwiązujące problemy

Twój newsletter będzie dużo chętniej czytany, jeżeli od samego początku postawisz na przekazywanie wiedzy. Zbierz najczęściej zadawane pytania, z jakimi borykają się Twój odbiorcy i zacznij pisać o nich w mailach. Jeżeli jesteś dietetykiem, to możesz dzielić się np. przepisami na szybkie i zdrowe śniadania. To na pewno okaże się bardzo pomocne w planowaniu posiłków.

Treści informacyjne

Nie każdy jest na bieżąco z informacjami, które dodajesz na swoje media społecznościowe. Warto swoich czytelników poinformować o nowych wpisach na blogu, podcaście, wywiadzie czy innej istotnej sprawie, która wydarzyła się w ostatnim czasie w Twoim biznesie. 

Życie zza kulis

Ludzie którzy są związani z Twoją marką osobistą, są związani z Tobą.  Warto czasami uchylić rąbek swojego prywatnego życia i podzielić się sprawami istotnymi. Może to Ty masz jakiś problem, a Twój czytelnik go rozwiążę? Nie wstydź się. Ludzie naprawdę lubią widzieć, że po drugiej stronie ekranu stoi człowiek. 

5 powodów dla których warto posiadać Newsletter

Informacje odnoszące się do produktu/ usługi

Skoro zdecydowałaś/eś się na prowadzenie newslettera tzn. że w perspektywie czasu chcesz używać tego narzędzia do sprzedaży produktów czy usług lub już to robisz. Domyślam się, że stworzyłaś/ eś już interesujący produkt do pobrania w zamian za zapis. W kolejnych mailach możesz jeszcze bardziej i szerzej opowiadać o prezencie, który zaoferowałaś/eś odbiorcy. Mogą to być np. case study z opisem, jak ten produkt wpłynął na osobę, która go pobrała albo krótkie video, w którym opowiadasz o tym produkcie. Im więcej opowiadasz o swoich produktach i pokazujesz, jak on wpłynął na klienta, tym bardziej pokazujesz siebie w roli eksperta. I nie brzmi to jak wychwalanie się. Po prostu wiesz, że jesteś świetna/y w tym.

O zaciekawieniu newsletterem decyduje treść. Jeśli będzie ona atrakcyjna i ciekawa, to otrzymywane wiadomości będą chętnie otwierane.

O czym jeszcze pamiętać, wysyłając newsletter?

Pamiętaj, że dobre treści to nie wszystko. Dbaj o spersonalizowane maile. Zwracaj się do swojego czytelnika bezpośrednio po imieniu. Niech czuje, że mail wysłany do niego jest wyjątkowy. Dbaj o to, aby przyciski, które mają poruszyć Twojego odbiorcę do wykonania pewnego działania, były umieszczone w widocznym miejscu. I najważniejsze. Pisz regularnie. Tylko regularna korespondencja może przynieść zamierzone efekty. Nie wiesz w dalszym ciągu jak pisać dobre newslettery? Podglądaj swoją niszę. Patrz jak inni to robią i inspiruj się. Nie chodzi tutaj o zwykłe “kopiowanie”.

Podsumowanie

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się przydatny dla Ciebie i już świta ci w głowie, w jakim kierunku może iść Twój newsletter. Potrzebujesz wsparcia? Napisz do mnie i wspólnie ustalmy plan działania dla Twojego newslettera.

Tagi:jak pisać newsletternewsletteronlinepraca zdalnawirtualnaasystentka

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona stosuje pliki cookie w celu zapewnienia jej prawidłowego funkcjonowania. Jeśli wyrazisz zgodę, będzie wykorzystywać je także w celu analizowania ruchu na stronie oraz personalizacji treści i reklam. Zakres swojej zgody lub jej brak możesz wyrazić, klikając odpowiedni przycisk. Zgodę możesz zmienić w każdej chwili, zmieniając ustawienia. Więcej o plikach cookie i przysługujących Ci prawach przeczytasz w Polityce prywatności i cookies

Akceptuj wszystkie
Ustawienia
POLITYKA PRYWATNOŚCI I CIASTECZKA

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT